Egy Árpád hídon bepiálva száguldozó autós a rendőrautó kamerája előtt ütközött neki a szalagkorlátnak – videó
Egy civil rendőrautót előzött ki, mielőtt végigvágtatott a hídon.
Egy civil rendőrautót előzött ki, mielőtt végigvágtatott a hídon.
Megrázta a közvéleményt, hogy egy spontán gyorsulási verseny során egy Mercedes 137 kilométer per órás sebességgel gázolt el egy biciklist az Árpád hídon. A helyszínen több fényképet is készítettek ismeretlenek a sérültről, amelyek aztán terjedni kezdtek a neten. A rendőrség ebben az ügyben is vizsgálódik, a hvg.hu pedig utánajárt, mi a helyzet jogilag az ilyen esetekben, illetve hogy miért érezhet késztetést valaki arra, hogy megörökítsen egy ilyen pillanatot.
Másodfokon is a fogva tartás mellett döntött a bíróság.
Lázár János szerint az Árpád hídi tragédia gyilkosság volt, de általában nem a gyorshajtás vezet a hazai utakon balesetekhez, hanem a sofőrök hibái.
A halálos tragédia után sem lassítanak a gyorshajtók.
A résztvevők megemlékezést tartottak, és a rendőrpalotához vonultak a hídról, ahol nemrég egy szabályosan közlekedő kerékpárost gázolt halálra egy versenyző sofőr.
A rendőrség szerint spontán gyorsulási verseny alakult ki múlt szombaton, a férfi ezt tagadja.
Volt gyorsulási tapasztalata annak a férfinak, aki egy illegális verseny közben halálra gázolt egy biciklist az Árpád hídon, de ahhoz korántsem elég, hogy uraljon egy közel 700 lóerős autót, végképp nem kikapcsolt menetstabilizátor mellett. Mire képes egy csúcskategóriás AMG, ha nem gyakorlott, az autó minden porcikáját ismerő versenyző vezeti? Ennek néztünk utána.
Illegális autóverseny volt, az elöl haladó Mercedes okozott hatalmas balesetet, egy biciklis meghalt.
Legalább 137 kilométer/órás sebességgel száguldott a biciklist halálra gázoló Mercedes, amelynek sofőrje korábban két másik balesetet is okozott. Az ügy miatt már a főváros és a kormány is egymásnak feszült.
Giltner Attila gyakorlott sofőrnek tartja a férfit, aki azt a Mercedest vezette, amely halálra gázolta egy kerékpárost.
A Magyar Kerékpárosklub hétfőn ünnepelte volna Budapest első védett kerékpársávjait.
A főpolgármester szerint a kamerák és a drákói szigorú büntetés hatására „ezek a kretének egyből visszavennének az arcukból és a sebességből is”.
Homályosak a szombat hajnali Árpád hídi biciklista-gázolás részletei, de egy biztos: autósok 130-150 kilométer per órával rongyoltak a hídon. Hogy ezt miért tehették meg, arra egyelőre nincs válasz, sőt a főpolgármester egy Facebook-posztban rendszerszintű problémákra céloz, amelyek szerinte akadályozzák a gyorshajtók ellenőrzését. Miért mondja Karácsony, hogy Budapestnek "ha törik, ha szakad" hozzáállással kell telepíteni a sebességmérő kamerákat?
Letarolta a szalagkorlátot, és halálra gázolt egy épp ott tekerő biciklist egy autós éjszaka Budapesten, az Árpád hídon.
Számítani lehet hasonló ellenőrzésekre a további hétvégéken is.
A főpolgármester szerint nem a főváros dolga lenne, de „ha törik, ha szakad" sebességmérő kamerák telepítésével lépnek fel az olyan eszelős gyorshajtók ellen, mint amelyik a szalagkorlátot átszakítva halálra gázolt egy biciklist az Árpád hídon.
Továbbra sem egyértelmű, mitől kapott lángra a hajó.